fredag 6 maj 2011

Hata

Står i kassakön.
En kvinna plockar godis.Framför mig står en man. Kvinnan har plockat färdigt med godis. Hon trycker in sig framför mannen, som står framför mig, och jag står framför fyra andra. Hon säger: Ursäkta, men jag stod här! Är det okej? Jag har bara tre saker. Vad ska han säga liksom? Han går ju med på det.
Jag blir arg.
Det tar jättelång tid i kön. När det så äntligen är den här kvinnans tur, då börjar hon jiddra med kassörskan om vikten på hennes brev som hon ska skicka och vad hon ska ha för frimärke. Man bah: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! HATA!!!
För övrigt hatar jag coop snabbkassa. Den kan gå och dö. Hur mycket jidder det än är i vanliga kassakön så ställer jag mig inte i snabbkassan. Det blir alltid så jävla jobbigt med handväskor som rasar, vantar som man tappar, vikten blir fel och jag vill inte packa min fucking vara. Dessutom kan man aldrig låta bli att trycka in vanligt godis när man köper naturgodis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar